آموزش کار با سلاح در اصفهان

کلاس های آموزش کار با سلاح سرد

یکی از کلاس های آموزشی آکادمی دفاع شخصی استان اصفهان کلاس آموزش کار با سلاح سرد نظیر نانچیکو ، تونفا ، چوب و چاقو و … است . هر سلاح برای خود تکنیک های خاص و متفاوتی داشته و نوع کاربرد و استفاده از آن ها می تواند متفاوت باشد . در آکادمی دفاع شخصی استان اصفهان کار با سلاح های زیر بصورت تخصصی آموزش داده می شود .

سلاح نانچاکو

سلاح نونچاکو بدلیل سرعت بالا و اندازه جمع و جوری که دارد ، یکی از محبوب ترین سلاح های هنرهای رزمی است . البته، سوپراستارهای رزمی کار مانند بروس لی نیز از طریق تلویزیون و فیلم به محبوبیت نانچاکو کمک کردند. نانچاکو به طور سنتی یک سلاح ضربه‌ای است، اما برای دفاع و منحرف کردن سایر سلاح‌ها نیز استفاده می‌شود. در آکادمی ما آموزش کامل این سلاح شامل تکنیک ها ، ترکیب ها و نمایش کامل این سلاح در ترم های مجزا آموزش داده می شود .

سلاح چوب

سلاح چوب سلاحی است که احتمالا به عنوان اولین سلاح انسان مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین به این سلاح به عنوان سمبل نگاه شده است . بسیاری چوب را سلاح به عنوان سلاح مادر در هنرهای رزمی میدانند و آموزش آن را یک آموزش پایه در سلاح های سرد میدانند . آموزش این سلاح بصورت تخصصی در آکادمی دفاع شخصی استان اصفهان در کلاس های خصوصی صورت می پذیرد .

سلاح تونفا

سلاح تونفا یکی از بهترین و کاربردی ترین سلاح های شناخته شده در دفاع شخصی است که به همین دلیل مورد استفاده تمام نیروهای ویژه پلیس کشورهای مختلف قرار گرفته و در اصطلاح به عنوان سلاح نیروهای پلیس شناخته میشود . آموزش ها و تمرینات سلاح تونفا شامل موارد زیر است : ضربات کاربردی سلاح تونفا ، انواع دفاع کاربردی با سلاح تونفا ، انواع چفت و بست ها و قفل مفاصل مهاجم و دستگیری ها با سلاح تونفا ، حرکات جذاب و نمایشی سلاح تونفا و ...